Stickwitu

f:id:onik:20150321113333j:plain
I don't wanna go another day
他の人生はいらないわ

So I'm telling you exactly what is on my mind.
だから私の考えてる事全てを伝えるわね

Seems like everybody's breaking up
なんだか最近はみんな仲違いしてばかりで

throwing their love away.
愛を捨ててしまっているように思えるけど

But I know I god a good thing right here.
でも私はここに居て正解だって分かってるの

That's why I say...
だって…

Nobody gonna love me better
誰もあなた以上に私を愛せない

I must stick with you forever
あなたの側にずっと居るわ

Nobody gonna take me higher
誰もあなた以上に心躍らせてくれない

I must stick with you
あなたの側にいるわ

You know how to appreciate me
あなたは本当の私を理解してくれる

I must stick with you my baby
あなたの側にいるわ、愛しい人

Nobody ever make me feel this way
誰もこんな風に感じさせてくれなかった

I must stick with you
私はあなたを愛し続けるわ